Delia își surprinde de fiecare dată fanii cu diversitatea pieselor pe care le lansează, atât ca sound, gen muzical, cât și ca tematică și videoclipuri. Artista începe anul în forță cu „Aruncă-mă”, o piesă rock, compusă de Delia și produsă de Alex Cotoi (cu care a colaborat pentru alte single-uri precum „Rămâi”, „Să-mi cânți”, „Rămâi cu bine”, „Acadele”, „Da, mamă”) și cu un videoclip alb-negru, filmat și regizat de Bogdan Daragiu. „Rock-ul nu este o alegere ușoară. După cum bine vedem, din mainstream a dispărut în totalitate. Pentru mine nu e o schimbare…stilistică. E doar o continuare firească a stării pe care o avem pe scenă ca band. Am imprimat o stare pe care o avem în live-uri de obicei. Acum există și în această formă. #beloud”, a spus Delia. Delia a lansat anul trecut „Să-mi cânți”, o piesă de dragoste, compusă de artistă cu The Motans și produsă de Alex Cotoi. Ea a lucrat cu aceeași echipă care a contribuit și la „Rămâi”, single-ul anterior care a ajuns la aproape 24 de milioane de vizualizări pe YouTube.
Tot anul trecut, Delia a lansat și „Vreau la țară”, dar și „Dragoste cu dinți”, o piesă despre dragoste, emoție, pasiune, despre acea iubire care rămâne vie și după mulți ani. Artista se poate mândri cu cel care mare turneu din România din ultimii 30 de ani, din punct de vedere al producției, vânzărilor și conceptului. „Acadelia” este o producție de amploare, fără precedent, care a dus la Sala Palatului o scenografie originală. Nu mai puțin de 96 de oameni din echipa tehnică și artistică au lucrat la show-urile din țară care au ajuns în 19 orașe și pentru care s-au parcurs distanțe impresionante – 7000 de kilometri. Acestora li s-au adăugat alți 5000 de kilometri pentru spectacolul din Londra. „Acadelia” a înregistrat, de asemenea, un record pentru cele mai multe bilete vândute, aproape 50.000, a beneficiat de 200 de aparate de iluminat în fiecare locație, laser show cu aparate de mare putere, efecte speciale și 5 camioane cu echipamente de scenă pentru fiecare show. https://youtu.be/1-Q1NIOxkwo