Dupa ce a facut parte din proiecte precum „Abracadabra”, MTV, Pro FM sau „Vocea Romaniei”, acum Oana Tache devine parte a campaniei „This Time I’m Voting/ De data asta votez”, care se desfășoară în toate statele membre ale Uniunii Europene și va lansa, în premieră, o serie de vloguri cu rol de conștientizare și informare despre importanța votului.
„Am ales să mă implic în această campanie, desfășurată pe plan local de Biroul de Legătură al Parlamentului European în România, o entitate apolitică, pentru că vreau să susțin acest proiect de informare și conștientizare asupra importanței votului și a alegerilor europarlamentare din 26 mai. Cred că votul este super-puterea pe care o folosești pentru a decide pentru tine și pentru cei din jur. Mai departe de opțiuni electorale, e important să înțelegi că faci asta pentru tine și pentru viitorul tău. Până la urmă, ce poate fi mai bine decât să fii cel care alege pentru el însuși?”, declară Oana Tache care, în următoare perioadă, va crea conținut de informare pe acest subiect, prin proiectul său #iVLOG.
Pentru a sprijini acest demers internațional, Oana lansează, sub sloganul <Alege! Implică-te! Votează!>, primul produs digital de informare din România care va consta într-o serie de materiale infotainment, realizate la MEDIALIKE, casa de producție unde este managing partner. „Consider că, prin conținutul pe care ne dorim să-l creăm, această campanie este o premieră. Eu am votat de fiecare dată de când am împlinit 18 ani, dar nu am văzut niciun produs media care să răspundă unor întrebări de bază cum ar fi: Ce e votul? sau Ce e Uniunea Europeană?, întrebări ale căror răspunsuri explică tinerilor că e bine și chiar cool să votezi și că anumite organisme despre care nu auzi decât la televiziunile de știri nu sunt atât de inaccesibile pe cât ai crede. Dimpotrivă, ele susțin democrația, tinerii antreprenori și vizează progresul în toată comunitatea europeană”.
În plus, în perioada 9-10 aprilie 2019, ea va merge la Bruxelles pentru a asista la o serie de sesiuni și seminarii destinate presei, care vizează acest proiect și unde va face cunoștință cu alți creatori de conținut digital din statele membre ale Uniunii Europene, implicați în campania „This Time I’m Voting”. „Abia aștept să descopăr acest univers european multicultural, să schimbăm idei și să mă întorc în România pregătită să implementez subiectele discutate. Bineînțeles, întreaga experiență va fi documentată și împărtășită pe www.oanatache.ro și pe platformele mele de social media”, încheie Oana.
Cine e Oan Tache?
Oana Tache este cunoscută pentru cariera ei în radio și televiziune, dar și pentru proiectele de succes din zona de digital. A fost vocea DanceFM si ProFM, dar si VJ, producător și Brand Manager MTV România. La MTV România a prezentat de asemenea emisiunile MTV NEWS, MTV DANCE FLOOR CHART, MTV World CUP, MTV BUZZ NEWZ, MTV Passport, MteVede tot liceul, MTV Hitlist, DJ’s @ Work, MTV Special Week-Ends, MTV Fresh, MTV Top 10 Most Viewed, LIVE @ 6 etc, MTV Fresh Morning.
De-a lungul timpului, Oana a realizat interviuri cu peste 400 de artiști internaționali, atât din zona mainstream, cât și din underground. Printre aceștia se numără Shakira, Katy Perry, Placebo, Jonas Brothers, Green Day, Tokio Hotel, Joss Stone, Pixie Lott, Elena Paparizou, Dima Bilan, Backstreet Boys, David Guetta, Shaggy, Armin Van Buuren, Faithless, FatBoySlim, Paul Van Dyk, Tiesto, Nina Kraviz, Sven Vath, ATB și mulți alții. A fost prezentatoare și realizatoare a numeroase producții on air și online la PROTV și are în portofoliu peste 200 de proiecte speciale axate pe content production pentru branduri premium locale si internaționale. Oana este totodata si primul DIGITAL HOST din România, primul realizator de programe care a dezvoltat producții digitale pentru PROTV.