Kanal D, lider absolut de audienta cu “Teo Show”. Peste 20% cota de piata, pe targetul Comercial

112
teo trandafir si bursucu
teo trandafir si bursucu

Teo Show a revenit pe micile ecrane, cu un nou sezon, la Kanal D, iar emisiunea se bucura de un succes urias. Editia de ieri a emisiunii prezentate de Teo Trandafir si de Bursucu a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate. Mai mult, conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare al show-ului, peste 20% din procentul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, viziona Kanal D pe parcursul difuzarii emisiunii

Joi, 27 august, in intervalul 15:00 – 17:00, Kanal D a fost lider absolut de audienta cu “Teo Show”, statia a inregistrat 2,0% rating si 20,6% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,2% rating si 15,9% cota e piata, pe targetul National, si 2,8% rating si 14,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Editia de ieri a emisiunii “Teo Show” a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste o jumatate de million (562.000) de romani din intreaga tara. Minutul de aur, atins la 15:10, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 728.000 de fani ai emisiunii prezentate de Teo Trandafir si Bursucu.

 

Kanal D

2,0

20,6

84

 

Antena 1

1,3

13,6

55

 

Pro TV

0,9

9,4

38

TEO SHOW

Digi 24

0,4

4,5

18

15:00-17:00

Happy Channel

0,4

4,0

16

Source: Kantar Media Romania

 

 

 

 

Date: 27.08.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

 

Kanal D

2,8

14,8

266

 

Antena 1

2,4

12,7

229

 

Pro TV

1,5

8,1

145

TEO SHOW

Romania TV

1,3

6,8

122

15:00-17:00

Antena 3

1,1

5,8

104

Source: Kantar Media Romania

 

 

 

 

Date: 27.08.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

 

Kanal D

3,2

15,9

562

 

Pro TV

2,4

12,0

424

 

Antena 1

2,3

11,3

400

TEO SHOW

Romania TV

1,5

7,5

263

15:00-17:00

Antena 3

0,9

4,6

161

Source: Kantar Media Romania

 

 

 

 

Date: 27.08.2020