Kanal D, primul loc la nivelul întregii țări, cu emisiunea “40 de întrebări cu Denise Rifai”

157
Vali Vijelie la 40 de intrebari cu Denise Rifai
Vali Vijelie la 40 de intrebari cu Denise Rifai

Marți, 2 februarie Kanal D a fost lider de piață la nivelul întregii țări, cu emisiunea “40 de întrebări cu Denise Rifai”, ediția cu Vali Vijelie invitat fiind urmărită de peste un milion și jumătate de telespectatori din România. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe targetul Național, și pe locul secund, pe targetul All Urban, la o diferența considerabilă față de următorul post clasat. 

Dezvăluirile invitatului ediției de aseară, de la “40 de întrebări cu Denise Rifai” au ținut cu sufletul la gură, la Kanal D, în fiecare minut al difuzării, o medie de 775.000 de telespectatori din întreaga țară. 

Ieri, în intervalul orar 22:30 – 24:45, Kanal D a înregistrat cu emisiunea “40 de întrebări cu Denise Rifai” 4,4 puncte de rating și 15,5% cotă de piață, pe targetul Național, și 3,6 puncte de rating și 12,3% cotă de piață, la nivelul publicului de la orașe. În minutul de maximă audiență, atins la 22:33, 1.502.000 de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D, așteptând răspunsurile invitatului lui Denise Rifai. 

 

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

 

Kanal D

4,4

15,5

775

 

Pro TV

4,3

15,1

759

 

Antena 1

3,0

10,5

526

40 DE INTREBARI CU DENISE RIFAI

Romania TV

2,2

7,6

381

22:30-24:45

Antena 3

1,9

6,8

342

Source: Kantar Media Romania

 

 

 

 

Date: 02.02.2021

 

 

 

 

 

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

 

Pro TV

4,4

15,1

420

 

Kanal D

3,6

12,3

340

 

Antena 1

2,8

9,6

267

40 DE INTREBARI CU DENISE RIFAI

Antena 3

2,4

8,4

232

22:30-24:45

Romania TV

2,1

7,4

206

Source: Kantar Media Romania

 

 

 

 

Date: 02.02.2021