Pentru Oana Tache, luna decembrie vine cu o premieră – lansarea unei serii de interviuri, în exclusivitate la „Lumea lu` Tache”, cel mai recent proiect online lansat pe acest final de an.
Oana Tache a împlinit în 2020 nu mai puțin de 25 de ani de când și-a început cariera în media și a muncit foarte mult pentru a lansa propriul proiect multimedia, o colaborare între firma sa, MEDIALIKE și Mindopoly. „Produc content exclusiv digital de 5 ani, în portofoliul personal se regăsesc numeroase proiecte online pentru brand-uri locale și internaționale, iar acum a venit vremea propriului meu proiect, Lumea lu’ Tache, despre și pentru toți cei care s-au săturat de exemplele negative care ne sunt prezentate zilnic în media. Am gândit totul astfel încât să fie 100% orientat către cei care au îndrăznit, care și-au urmat visurile și au schimbat ceva pe plan local și internațional. Lumea lu’ Tache este despre cum, odată schimbată perspectiva, lumea devine un mediu în care poți evolua și crește la modul real.” https://www.youtube.com/watch?v=b2TWDkLYcuo&ab_channel=OanaTache
Proiectul se concretizează printr-o serie de interviuri care îi provoacă pe interlocutorii săi să vorbească deschis, indiferent de sfera profesională sau de interes.„Vom povesti despre muzică în primul rând, pentru că ea e punctul meu forte după peste 12 ani la MTV România, dar nu va lipsi nici zona socială, cu comunitățile aferente – fie că vorbim despre oamenii implicați în proiecte cu un puternic impact educațional și civic, ecologie, gender equality, LGBTQIA+, lifestyle și digital. Și, de ce nu, chiar și politică! Materialele vor fi prezente în print, video și podcast, pe canalele mele de YouTube, Spotify, pewww.oanatache.ro, dar și pe Facebook și Instagram. Mă bucur enorm de colaborarea pe care o am cu colegii de la Mindopoly și abia aștept să vedeți toate interviurile pe care le pregătim, începând cu primul, al cărui invitat este Marius Moga”.
Oana povestește că „Lumea lu’ Tache” a apărut ca idee acum 2 ani,inițial ca o rubrică permanentă în presa scrisă, iar acum creatoarea de conținut îl transformă într-un proiect multimedia. Ea spune că în 2021 își dorește să se axeze foarte mult pe conținut și să transformewww.oanatache.ro în Lumea lu` Tache. „www.medialike.ro – casa de producție pe care am dezvoltat-o împeună cu colaboratorii mei va continua să producă conținut video pentru branduri premium, iar pe www.suntmandra.ro vom continua să stăm de vorbă cu româncele puternice din țară sau afară. Și mai pregătesc ceva frumos, despre care vă voi povesti la momentul potrivit. Până atunci, abia aștept să ne revedem cu bine față în față!”, încheie Oana.
Cu o activitate de peste 25 de ani în media românească, vedeta care s-a lansat la 5 ani în televiziune, la Abracadabra, și la 9 ani în presa scrisă are la activ peste 50 de proiecte TV și 450 de interviuri cu artiști internaționali de top. A fost singura reprezentantă a României la 8 ediții MTV EMA și voice over pentru trei posturi radio și TV. Oana Tache este totodată primul Digital Host din România și singurul influencer invitat în Parlamentul European. Pe cartea ei de vizită se regăsesc proiecte pentru peste 30 de branduri internaționale printre care Viacom, ProTV, Untold și Neversea, MTV International.