Joi seara, românii au ales să urmărească Șef sub acoperire, un experiment social fără precedent în România! Reality show-ul a avut prima ediție ieri seară, iar aproximativ 1.3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit aventurile șefului deghizat ca simplu angajat în propria companie. Cu cifre de aproape două ori mai mari decât televiziunea clasată pe locul secund, Șef sub acoperire a fost lider absolut de audiență și a obținut pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 7.0 puncte de rating și 23.2% cotă de piață, spre deosebire a doua televiziune, care a avut numai 3.7 puncte de rating și 12.2% cotă de piață. Șef sub acoperire revine săptămâna viitoare cu o ediție surprinzătoare! Șeful uneia dintre cele mai mari companii de salubrizare din România se deghizează și intră sub acoperire lângă colegii săi. Ce activități va face el? Se va descurca? Ce părere vor avea colegii săi despre el? Și, mai ales, cum vor reacționa ei în momentul în care vor afla că, de fapt, noul coleg a fost chiar șeful? Joi, pe 19 septembrie, de la 21:30, intră un Șef sub acoperire!