#Principalul grupaj infomativ al zilei, locul doi pe targetul Comercial, cu o cota de piata de 14,0%; peste jumatate de million de romani au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, informatiile prezentate de Silvia Ionita
Kanal D s-a clasat joi, 27 august, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu Stirile Kanal D din Prime Time, pe targetul Comercial. Conform datelor furnizate de Kantar Media, principalul grupaj informativ al zilei Kanal D, prezentat de Silvia Ionita, s-a pozitionat pe locul doi in audiente, cu 2,6% rating si 14,0% cota de piata, in randul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.
Radiografie a evenimentelor importante din fiecare zi, ce au impact major in societate, Stirile Kanal D reprezinta una dintre principalele surse de informatii ale telespectatorilor. Relevanta stirilor, responsabilitatea in transmiterea acestora, credibilitatea surselor sunt doar cateva criterii care fac din principalul jurnal informativ al zilei Kana D sursa de informatie de incredere pentru milioane de romani.

Ieri, in intervalul orar 19:00 – 20:00, Kanal D a fost umarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii de peste o jumatate de milion (505.000) de romani din intreaga tara.
In minutul de maxima audienta, atins la 19:59, peste 744.000 de telespectatori urmareau informatiile prezentate de Silvia Ionita in cadrul Stirilor Kanal D.
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
| Pro TV | 6,6 | 35,0 | 277 |
| Kanal D | 2,6 | 14,0 | 111 |
| Antena 1 | 2,3 | 12,1 | 96 |
STIRILE KANAL D | Antena 3 | 0,6 | 3,3 | 26 |
19:00-20:00 | Pro Cinema | 0,6 | 3,1 | 24 |
Source: Kantar Media Romania |
|
|
|
|
Date: 27.08.2020 |