#Principalul grupaj infomativ al zilei, locul doi pe targetul Comercial, cu o cota de piata de 14,0%; peste jumatate de million de romani au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, informatiile prezentate de Silvia Ionita
Kanal D s-a clasat joi, 27 august, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu Stirile Kanal D din Prime Time, pe targetul Comercial. Conform datelor furnizate de Kantar Media, principalul grupaj informativ al zilei Kanal D, prezentat de Silvia Ionita, s-a pozitionat pe locul doi in audiente, cu 2,6% rating si 14,0% cota de piata, in randul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.
Radiografie a evenimentelor importante din fiecare zi, ce au impact major in societate, Stirile Kanal D reprezinta una dintre principalele surse de informatii ale telespectatorilor. Relevanta stirilor, responsabilitatea in transmiterea acestora, credibilitatea surselor sunt doar cateva criterii care fac din principalul jurnal informativ al zilei Kana D sursa de informatie de incredere pentru milioane de romani.

Ieri, in intervalul orar 19:00 – 20:00, Kanal D a fost umarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii de peste o jumatate de milion (505.000) de romani din intreaga tara.
In minutul de maxima audienta, atins la 19:59, peste 744.000 de telespectatori urmareau informatiile prezentate de Silvia Ionita in cadrul Stirilor Kanal D.
18-49 Urban |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Pro TV |
6,6 |
35,0 |
277 |
|
Kanal D |
2,6 |
14,0 |
111 |
|
Antena 1 |
2,3 |
12,1 |
96 |
STIRILE KANAL D |
Antena 3 |
0,6 |
3,3 |
26 |
19:00-20:00 |
Pro Cinema |
0,6 |
3,1 |
24 |
Source: Kantar Media Romania |
|
|
|
|
Date: 27.08.2020 |