În cadrul Digital Marketing Forum, cel mai longeviv eveniment dedicat promovării online din România, eveniment ce a avut loc zilele aceastea în București, a fost prezentat un studiul cantitativ “Attitudes and attention towards advertising on social media”, realizat de compania iSenseSolutions.
Cunoscut de toată lumea sub apelativul Selly, Andrei Șelaru a fost desemnat “Most Famous Influencer” de catre respondentii sondajulului. El a fost urmat de nume precum: Dorian, Popa, Alina Ceușan, Adelina Pestrițu etc.
M-am bucurat foarte mult să văd rezultatul acestui sondaj. Este o confirmare clară că munca noastră din ultimii doi ani se vede și dă rezultate. Este o validare a faptului că investițiile pe care le facem la nivel de conținut si producție se văd și în feedback-ul oamenilor. Le promitem urmaritorilor noștri că vom continua cu aceeași consecvență să realizăm conținut de calitate pe YouTube, căutând în același timp să extindem și celelalte platforme, în special TikToK, mărturisește Selly.