Fermecatoarea Simona Musca, actrita si vedeta postului Canal 33, ne-a povestit, in exclusivitate, cum a ajuns de la actorie și regie de spetacole la street food, dar și cum reușește să se împartă între emisiunea „În culise” și food truck-ul Vanilla Elephant. „Am început să dezvolt business-uri de la 16 ani, fiind cel mai tânăr antreprenor român…M-am confruntat cu multe prejudecăți ale celor din exterior, dacă ai o idee și o mai și pui în practică există minim 3 variante prin care ,,ai reușit,,: fie părinții sunt bogați și te susțin, fie partenerul de viață ,,sponsorizează din umbră ideile,, , fie ,,cea necurat este la mijloc,,…Iar cu aceste prejudecăți am luptat încă de la primul business până în prezent. Da, este un pic ciudat ca o tânără frumușică să reușească SINGURĂ performanța în diverse domenii fie că ne referim la actorie, regie de spectacole, televiziune etc. Chiar dacă ar putea părea bizar, orice afacere visez noaptea, într-o săptămână o pe picioare dacă am totată convingerea că mă reprezintă.

Iată că Vanilla Elephant ( un food truck ,,dulce,, ) a fost pusă pe roți într-o săptămână. Această idee s-a ivit într-un moment al vieții mele când eram actor, terminasem a doua facultate, jucam la Teatrul Metropolis în piesa Hagi Tudose, regizam spectacole în cadrul Proedus, mă bucuram de mesajele primite de la cititorii cărții aflate sub semnătura mea, Conjugat la feminin și îmi pregăteam exit-ul dintr-un business medical pe care îl păstorisem deja 8 ani.
Căutam o idee, un business care să aibă la bază ideea de mult public pe care-l găsim tot timpul la festivaluri. Și a apărut Vanilla Elephant, simplu, un anunț găsit pe internet care mi-a atras atenția mai mult decât oricare altul. Era singuru food truck din România care producea și servea churros cu înghețată. Am spus: ,,ÎL VREAU! Vreau ca Elefantul să fie al meu!,,. Și așa a fost să fie. Elefantul mă aștepta pe mine.
Am transformat aproape tot: am lucrat cu poeta Ana Maria Ilie pentru a crea primul meniu în versuri al unui food truck, am creat denumiri ușor de recunoscut și amuzante ale produselor: Curcubeu, Alunel, Ciocolățel, Urechilă, după o lună de training în Spania am schimbat total rețeta churros-ului, ajungând astfel la varianta originală, am abordat un alt mod de promovare, am căutat evenimentele potrivite pentru Vanilla Elephant și am reușit să fidelizez publicul.
Înainte de acest business nu știam nimic despre ce înseamnă horeca, gătit, gramaje, timp de preparare etc, însă motivația genetică mă ajută să învăț rapid aspectele importante ale oricărui business și să îl urc repede în topul preferințelor clienților.
Între timp, totul se schimbă, de la un festival la altul, alături de echipa mea, realizăm care este cererea pentru un produs dulce, ne adaptăm rapid și încercăm să oferim publicul exact ceea ce își dorește. Anul acesta, pe lângă churros și înghețată vom mai adăuga alte 3 produse dulci, mult mai cunoscute și mai potrivite publicului din România.
Anul acesta mi-am propus să organizez primul Street Food pe tocuri. Ideea a venit la un festival când mi-am dat seama că din echipamentul meu lipsește un accesoriu important pentru mine – încălțămintea cu tocuri, iar în momentul în care am adoptat o pereche de sandale cu tocuri înalte am realizat că sunt puține femei care au un business cu un food truck, pentru că la noi în țară acest model de business este condus la propriu și la figurat, în mare parte de către bărbați… Vedem, de altfel, puține femei care se urcă într-o autoutilitară, pornesc motorul și pleacă să își exercite puterea în afaceri. Drept urmare, vreau să adun la un loc femeile care se ocupă în mod direct de acest model de business și să organizez un festival al nostru.

Tot anul acesta sunt șanse foarte mari să vedem prima franciză Vanilla Elephant pentru locații fixe, fiind în discuții avansate cu un grup de tineri antreprenori din Nissa. Am așteptat cu nerăbdare începutul evenimentelor de anul acesta, am semnat deja foarte multe contracte, iar acesta a fost un mare challenge… Lumea știa, poate, de Vanilla Elephant, însă nu știa cine este noul proprietar, nu se știa că am schimbat total fluxul tehnologic, că anul acesta produsele sunt făcute după rețeta originală de churros. A fost nevoie să o iau de la zero cu absolut totul- cu rețeta, cu training-ul, cu modernizarea track-ului, cu ce funcționează, cu ce nu funcționează… A trebuit să încept negocierile cu organizatorii de festivaluri. Evident, există și evenimente la care nu mi s-au deschis ușile anul acesta, dar asta mă ambiționează mai mult.

Uimirea mea vine din faptul că ,,Elefantul,, nu este ,,primit,, la unele evenimente la care participă anumite branduri foarte cunoscute, producători de înghețată…sper doar că nu este vorba despre o competiție tradusă în definiții tradițional românești și de altfel sper că nu le este teamă de un mic ,,Elefant,, care se adresează unei nișe. Îmi pare rău dacă deja am început să ,,deranjez,, . Dar, nu mă voi lăsa! E un pic mai greu, dar așa pot eu să trăiesc! Pune-mă în fața unui munte și spune-mi să îl urc până în vârf! Nu mă uit înapoi, în urc și atât! Fiecare episod mă învață ceva pentru următorul, mă dezvoltă și mă ajută să mă descopăr, să îmi depășesc limitele și să îmi inving fricile. Acesta este unul dintre scopurile vieții mele!”, ne-a povestit tanara actrita si vedeta tv.